lLavinia sizi çok iyi anlıyorum bende bir hafta ne çektim anlatamam. Ne uyku uyudum ne de yemek yedim. 1 hafta sonra fetal dna için kan verdim 1 haftada sonuç bekledim korka korka. Allahım raporu nasıl açıp bakıcam dedim, ya bebeğimde anormallik varsa naparım nasıl aldırırım dedim. Çok korkunç zamanlardı. Eğer durumunuz varsa mutlaka fetal dna yaptırın derim. Yoksa bütün hamilelik bu psikolojiyle geçmez. Bebeğinize de zarar verirsiniz