Eyluleyluleylul benimde ikinci hamileliğim 3 doktora gittim birisi 2,8 birisi 2,5 birisi 2,7 ölçtü yani net bi ölçüm yok son gittiğim doktor burdaki en iyi perinatolog ve çocuk ensesini geriye attığı için yüksek çıkıyor dedi ama ensede kist gördü onun için amniyosentez istedi bizde şaşırdık ne yapacağımızı