Ben ilkini devlette yaptım ama bu sefer kararsızım, sıkıntı yaşamadım pek ilgiliydiler ama doğum sonrası aynı odada 5-6 kişi kaldık. Mahremiyet yok, gelen giden oluyor. Hijyenik de değildi hiç. Hastanede yanımda kalacak kimse de ayarlayamadım daha, eşim kalmak istiyor ama devlette kabul etmiyorlarmış. Sivas Numune olacak gibi görünüyor