Reina Devlet hastaneleri bitik durumda bu konuda bakın gerçekten ne yazık ki bitik.
Hamile kalmadan önce hamileliği aklıma koymuştum öncesinde hormonlarıma, değerlerime, yumurtalıklarıma vs baktırayım diye okmeydanı cemil taşçıoğluna gitmiştim bakın vallahi billahi şakasız doktora soru soramadım sürekli sürekli tersledi bağırdı ultrason cihazı en kücük eski tüplü tvler gibiydi amh değerimede bakılmasını istediğim icin regl iken gitmiştim belirttim kendisine bi şey olmaz aç vajinal muayene ile bakıcam rahme dedi.
Bu arada oda da bi panelvan gibi bi sey var siz muayene olurken stajyer öğrenciler ultrason yapıp dr asistanına bilgi verirken doktorda diğer tarafta diğer hastayı dinliyo muayene ediyo😄 şaka gibi dimi?
Sonrasında çok şükür binlerce kez şükür bir daha yolum düşmedi rabbim de düşürmesin.
Smearda da salak gibi üşendim doğum yaptığım kendi druma gitmeye taksim ilk yardıma gittim orda da 6 stajer faciası yaşadım salak ben daha önceden yaşamışsın devlet hastanesi faciası hala neyin peşindesin dimi. 🤦♀️