Zynp12 Aabbccc göbekten yapılan iğneler göbek deliğinden 4 parmak sağ ,solunu elini koyarak yapabilirsiniz ama sürekli aynı yere yapma morarma yapar bı gün. Sağ bigun sol tarafa
Aabbccc Zynp12 iki gündür kullanıyorum zaten yaptığım bölgede şişkinlik oldu maalesef canım ya ama aynı yere yapmıyorum sağlı sollu yapiyorum
Zynp12 Aabbccc anladım şişkinlik yapıyor bende aşılama için gonal-f ve çatlatma iğnesi kullanmıştım baya şişkinlik oluyor ödem oluyor inşallah sonu güzel düşün güzel olsun 🤲
Aabbccc Zynp12 amin inşallah canım benim hayırlısıyla inşallah tutsun b nde gonal f kullandığım zaman çok fazla şişkinlik olmuştu ben şuan progestan kullanıyorum o da biraz şişkinlik yapti