Aabbccc göbek deliğinden 2 parmak ileri 1 gün sağ 1 gün sol vurup öyle bitiriyorum.
Başka iğne olursa da çakışmaması için onu sağa vuruyorsam diğer iğneyi sola yani hep öyle kullandım. Bende şükür ne morarma ne şişlik oldu. İlk 2 gün zordu ama sonra alıştım ben.
Şimdi yine bıraktım kullanmayı yine başlarsam aynı şekilde devam ediceğim.😊