Edalainen Bugün 40+5 iz, çok az yalancı sancılar dışında hiçbi belirtimiz yok yıldımmm kavusalım artık 🥹 Sizler kaçıncı haftada doğurdunuz?
Gulcangzl16 Edalainen ay maşallah ben 38 göreyim Allah’a şükür derim agsgsgg 33 deyim kendimi taşıyamıyorum 😬
Lavinya_21 Edalainen hatırlıyorum da 16 ay önce ogluma hamıleyken sabah Boyle bir post acmıştım dogmuyor diye (40+5) ti. Aksam sancı gelince ertesi sabah dogurmustum. Ne zmn gelecekleri belli deil. Şuan 30 haftalık 2. Ye hamıleyım
LamiyaCetinkaya Edalainen Benim ilk oğlum 39+6′da biraz sancıyla biraz da doktorun müdahalesiyle geldi. Bazen düşünüyorum da rahim ağzı uyarması ve sonradan takılan fitil olmasa belki ben de bekleyecektim. Hoş küçük oğlum da bekletecek gibi görünüyor da 😀 38+0 🤦
H1tce2 Edalainen 39 olduk artık tık yok arada yalancı sancılar yokluyor bazen sırt ağrısı altta batmalar oluyor ama kızım şuan halay çekiyor yerinde 🥴
Edalainen Gulcangzl16 39. haftaya kadar ben de öyleydim yaa ama bu hafta öyle bi hafif hissediyorum ki hiç hamile değilmisim gibi, enerji patlaması yasıyorum bide
Edalainen LamiyaCetinkaya biz 41 bitene kadar bekleyecekmişiz hatta ilk muayenemiz 41+2 de 🥹 böyle olması daha çok hoşuma gidiyor erkenden uyarmaya gerek yok gibi
smnbr H1tce2 Hahaha aynı haftadayım ve aynı şeyleri hissediyorum şu an. Ben kasılıyorum bebek tekme atmaya devam :)
Edalainen H1tce2 ahh aynı durumlar hep yaa benimki erkek 🧚🏻♀️ keske böyle çok bekletmeselerr ama sağlıklı olsunlar da bekleriz yapacak bi sey yok🥹🥹
H1tce2 smnbr her gün eşime diyorum ki hazırlıklı ol bugün gidecez arada iki saat geçmiyor adam soruyor ne durumdasın diye gayet iyiyim kızın halay çekiyor diyorum 😅😅 artık hareketleri o kadar canımı acıtıyor ki 😟
Edalainen H1tce2 😂😂 her gün aynı hisleri cümleleri yaşıyoruz gerçekten kesin gelecek bugün diye hissettirip gelmiyolar 🫠 bugün de resmen hareketleriyle neredeyse kalbimi tekmeleyecek😂
H1tce2 Edalainen Hayırla sağlıkla sorunsuz sıkıntısız gelirler inşallah Rabbim olmayan isteyen herkese nasip etsin
Edalainen Ebrukbra bende de zaman zaman korku oluyor ama çevremdekilerden destek görünce rahatlıyorum aslında korkmamızın hiçbi manası yok rahat ol merak etme illa ki doğacak önümüzdeki 2 hafta içinde 😍