Swan97 ilk gebelik zaten düşük olduğu için bise yapılmadı ikinci kurtajdan sonra bebeği patalojiye gonderdi ve bebek sağlıksız olduğu için kalbi durmuş her 5 bebekten biri sağlıksız oluyormuş zaten hamd olsun kurtajdan 4 Ay sonra yine hamile kaldım şuan 27 haftalık olduk içiniz rahat olsun bizim içinde inanılmaz zor bir süreçti ve beklemediğim bir anda oldu inslaalh sizin içinde öyle olur asla stres yapmayın üzülmeyin ve kendinize dikkat edin ihmal etmeyin