SSenaaa merhabalar benim de iki gebelik kaybım var. İlkinde bebeğimin kalbi hiç atmadı düşük yaptım. Sonra kan testi verdim pıhtılaşma bozukluğum çıktı ikinci gebeliğimde kan sulandırıcı iğne ve hap kullandım kalbi çok güzel atıyordu ama bir sonraki kontrolde kalbinin durduğunu öğrendik ve kürtaj oldum geçen hafta hala kalbim acıyor üzüntüden 😞 doktor size neden olabileceğini söyledi mi acaba ve diğer gebeliğinizde hangi önlemleri aldınız? Yardımcı olabilir misiniz 🙏🏻