Bnurd benim ikinci gebeliğim. Oğlumdan hiç bir şey bırakmadım 😅 bebek arabasına kadar dağıttım. Çünkü bebek arabası travel ve hantaldı. Nefret ediyordum. Oğlum kış mevsiminde doğdu kıyafetleri hep kalın kadife, triko. Kızım yazın doğacak. Elbise desen o da full alıncak. Serum fizyolojiğe gelince belirli markalar toplatıldı. İnternette o markalar yazıyor. Burun aspiratörüne gelince yeni doğan bebekte tavsiye etmiyorlar canım. 2-3 aydan sonra anca kullanılıyor.