Bizim de 40 hafta 13 Nisan a geliyoe ama zorunlu sezeryan olacağı için daha erken olacak tabi. Henüz tam doğru birşeye baslayamadm ilk çocuğumdan bir çok seyimiz var bez ıslak mendil şampuan deterjan filan aldım, kendime lohusa takımı olarak değilde normal pijama takımı alacağım ilk dogumumda bana iki yetmemisti o yüzden bu sefer üç takım düşünüyorum