Tugbakalenci Hknbsr bu deterjanı suyla çözdürerek kullanırsan bu durumu yaşamazsın ben sıvı deterjan kullanıyorum çokta memnunum markası siveno . Granüllü deterjanlar makinayı bozuyor .
Hknbsr Tugbakalenci evet öyle birşey de duydum. Makinanın gözlerini tıkıyormuş. Kaynar suda çözerek kullanmalıymış. Birsürü iş çıkarıyor yani 😊 şimdi yine uğraşırız ama doğum yapınca bu kadar uğraşamam .
Hknbsr bsrm ne kadar deterjan kullandınız peki. Mavi parçacıkları kalmadı yani kıyafetlerde ben resmen alıp inceledim hepsini baya baya kalıntılar vardı 🤔
bsrm Hknbsr bana denemelik urun geldi canim 40 grdi bi kullanmlik ama mavi parca yoktu sirf beyazdi benim kullandgm .
Cagla87 Ben dalan roxy kullandım. Hiç de kalıntı kalmadı. Çok memnun kaldım. 40 derecede 1 saat yıkama.
Ozlmminiko Hknbsr Siveno sıvı deterjan aldım. Sabunla uğraşmak istemedim. İki kere durula et eziyet ister istemez sabun kalıntısı kalıyor diye yorumlarda okudum. O yüzden tercihimi sıvı deterjandan yana kullandım.
Nesibeee Smyyglgn54 ben memnunun canım kızımda kullanıyorum Oğlumda kullanacam inşalalh allah nasip ederse
Bskrt Hknbsr ben de dalan roxy kullanıyorm hiç kalıntı fln olmadı kısa programda mı yıkanıdnz acaba? 40 derecede 1 saat yıkıyorm benn
Hknbsr Bskrt hayır canım 1 saatlik programdı. 30 derecede yıkadım. Kısa programda yıkasam nolurdu Allah bilir 😂
Bskrt Hknbsr zeytinyağlı olanı mı aldınzı acaba o kalımtı yapıyormuş Benmki toz deterjan gibi bahar çiçekleri yazıyor üstünde