Hknbsr Merhaba Kızlar. Bebislerinizin kıyafetlerini neyle yıkıyorsunuz. Ben dalan roxy aldım ama ikinci bi durulama gerektiriyor ve bu bana çok zahmetli geliyor. Durulamasam deterjan kalıntıları oluyor kıyafette. Kullanıp memmun kaldığınız deterjanı yazar mısınız?
Nesibeee Hknbsr hacı Şakir’in kullanıyorum bende hiç yaşamdım daha ilk zaman dalin aldım aynısı olmuştu ama hacı Şakir’de olmadı çok memnun kaldım
Brlgry Hknbsr dalın sıvı deterjan aldım yıkadım geçtim çokta güzel oldu memnun kaldım çokta şey etmedim yanı 🤗😒
masisi Hknbsr uni baby yumuşatıcı ve detarjanını aldım 30 dklık programda 30 derecede yıkadım ne tortu kaldı ne de kalıntı. Dalan sabunu etrafımda kullananlar vardı makinelerinde topak olarak birikmiş hep , o yüzden tercih etmedim
Hknbsr Nesibeee kaç derecede yıkıyorsunuz acaba. Sabunlar galiba yüksek derece istiyor ama ben doğum yapmadım henüz o yüzden 30 derecede yıkıyorum sabun kalıntısı oluyor. Yüksek derecede yıkamak istemiyorum yeni kıyafetleri.
Nesibeee Hknbsr ilk zaman bende 30 yıkıyordum çok kirlenmiyordu şimdi 40 falan yıkıyorum canım daha iyi oluyor
Hknbsr Nesibeee tamam canım sağolasın bide hacı sakiri deneyim ben. Çift durulama yaptığım için koku falanda kalmadı sadece temiz. insan azda olsa koku istiyor 😊
Halimelis Hknbsr yok canım sabun tozu şeklinde ve ben kızım yaşına gelene kadar onunla yıkadım bunuda öyle yapmayı düşünüyorum
masisi Hknbsr üzüldüm cnm tekrar durulama yap belki düzelir , bende kullanmadan önce sıvı deterjan oldugu halde tekrar durulamayı düşünmüştüm ama gerek kalmadı şükür ☺️
bsrm Hknbsr ben dun dalan roxy ile yika kalinto flaan kalmadi. 30 derecede 1 saat yikadm elde yikama programiyla tereddut ediyodm kalinto kaliyo diye ama kalmadi
Hknbsr bsrm ne kadar deterjan kullandınız peki. Mavi parçacıkları kalmadı yani kıyafetlerde ben resmen alıp inceledim hepsini baya baya kalıntılar vardı 🤔
Nesibeee Smyyglgn54 ben memnunun canım kızımda kullanıyorum Oğlumda kullanacam inşalalh allah nasip ederse