Taze Nilayy335 maşallah ☺️dört aylık ikiz annesi olarak söylüyorum çok güzeller dörtüz annesi olmak daha güzeldir herhalde şimdiden Rabbim yardımcınz olsun inşallah 🤲
Prensesannesibir Öncelikle maşallah diyeyim sağlıkla alın bebişlerinize kucağınıza 😘🌸 benim bir Arkadaş vardı okulda ismi NURSEMEN ismini bende ilk duyduğumda şaşırmıştım tek ve özel anlamı demişti bunuda koyabilirsiniz
cagla24 Hazalaskin evet profilinde yazıyor istersen bi bak bende merak ettim ilk defa doğal yolla dördüz duyuruyorum ☺️