cagla24 Hazalaskin evet profilinde yazıyor istersen bi bak bende merak ettim ilk defa doğal yolla dördüz duyuruyorum ☺️
2_erkek_annesi Nilayy335 maşallah dördüzlere ben 2 taneyle uğraşırken Rabbim kolaylığını verir eymen ile çimen varya trt çocukta o hemen aklıma geldi😊
Pamuk gokyuzununogrencisii Gebelik şekeri,gebelik tansiyonu vs vs toplayınca gebelik yaşlanması oluyor😂
ikiprensannesi53 Nilayy335 ya maşallah 🥰🥰 hepsine nasıl bakcan kız aynı anda düşünsene 4 ü birden ağlıyor 😆😆😆😆