Ayseee60 Hanımlar sancılarım 4,5 dk dü bir değil ama 10,15 dk da bir siddetli gelmeye basladı meryem ana otu koymustum oda acılmıs başlamış olabilr mi yoksa sure kısalmadan mümkün değil mü
Nuraslanklc Ayseee60 bacım hastane yakınsa 5 dk da bire düşünce hastaneye git 😌 hayırlı doğumlar simdiden
LamiyaCetinkaya Ayseee60 eğer hastane çok yakın değilse artık yavaş yavaş evden çıkman lazım, bazı insanlar 2-3 dk sancıda anca açılmaya başlar, bazıları ise zor yetişir hastaneye. Riske atma derim❤️
reyhanh Ben hamileyim pek bilgim yok doğum konusunda ama sancınız belden kasıklara doğru mu vuruyor, kasıklara baskı oluyor mu
esrassdzgn Şu an benimde ağrım başladı 35+5 im bebek çok hareketlendi sizce ne yapmalıyım bebek doğum pozisyonunda idi en son