Kesinlikle epidural acısız normal doğum bi nevi bebeğini o an görmek çok güzel çok avantajı var genelde narkozdan ayılmaz daha zor bebeğini ilk emzirmesi vs ama diğeri öyle değil kendindesin zaten ağrısı da bi saat sonra başlıyor regl ağrısı gibi oda serumla diniyor hemen zaten ben çok rahat geçirmiştim