Aysegull_t Evinuuu Mahir bence Benim ilk oğlumun adı Tahir kızımın adı Nehir bebeğimde kız oğlan olsaydı Mahir di şimdi Mihra oldu 😂
Denizz6161 Evinuuu ilk oğlum Deniz ve onun kadar içime sinen bi isim asla bulamadım tavsiye ederim Denizi 💙
esinyk Denizz6161 evet aynen biz de çok duyduk:) ama ne yalan söylim etkisi var. Kıvanç tatlıtuğ ü da Kıvanç kasabalı yı da çok beğeniyorum. Ben de renkli gözlüyüm. İkimizde sarışınız eşimle inşallah benzer 🙏🏻🥰😅
Alparslaninanneesii Evinuuu ben biraz daha ağır isimler seviyorum erkek çocuklarında o sebeple oğlumun adını Alparslan koyduk, ikinci de erkek olursa Cihangir ya da Atilla düşünüyoruz:) bu tarz ağır isimler seviyorsanız düşünebilirsiniz
Elfsnk Alparslaninanneesii rabbim nasip ederse Ahmet olacak ismimiz kendi babamın ismi hemde eşim çok istedi ama Cihangir ismi o kadar hoşuma gidiyorki içimde hep ukte kalacak
Msydn6 Alparslaninanneesii benim eşimde öyle eski türk isimler ağır isimler sever 2 tane oğlum var birine Ertuğrul koyduk diğerine Metehan bana pek söz hakkı tanımadı🤭 şimdi karnımdakinin cinsiyeti belli değil belli olunca bunuda ben koyacam diyorum bakalım hayırlısı
Nill_ Bizim elimizi kolumuzu bağlayan 3 yasında bi kızımız var 6 aydır karnımı bulut kardeşim diye seviyor ve asla başka isim kabul etmiyor. Kime sorsam kızınızı kırmayın diyor bakalım kısmet😇☁
Evinuuu Nill_ benim eşimde bulut ismine yoğunlaştı adı umut eşimin uydurmaya çalışıyor 😂😂sizin kız benim eş durumu 😂😂
Hulo2105 Evinuuu biz mert aslan koyacağız. Babasının adı mert, aslan da eşim cimbomlu hoşuma gitti ismiyle uyumu 😂
Nill_ Evinuuu evet ben birde çok fazla duymadım bulut ismini kulagıma da tuhaf geliyordu ama 6 aydır o şekilde seslenince kkzım sanırım alıstım. Babası bulut ege olsun dedi onu bile kabul etmiyor. Onun adı yalnızca Bulut diyor 😂
Kullanici61 Bende karar veremiyorum canim bunlari yazdim alaz hosuma gidiyor ama kimse de alazi begenmiyor ben aklima geldikce not almistim sanada fikir olsun Alaz Çağın Ahlas Aras Asaf Ediz Asil Karan Batın Bartu Yekta