ayanarta1 Laila667 yapacak hiç bişeynz yok olan olmuş. Siz çaresine bakacak Doktorlar bulmaya çalışın Allah yardımcınız olsun
A12_S07 Laila667 kardeşimin bebeği 6 aylıkken tekrar hamile kaldı korunduklari halde oluyor işte nasip çok şükür hicbirsey olmadan 38 haftalıkken sezaryen oldu tekrar bebekde kendi de iyi
Laila667 Polatalemdar benim ücüncü ama maalesef o yüzden zaten riskim var ve 4 ay oldu daha 4 doktora gittim hepside riskli dedi
_almirasmom Laila667 kızım 11 aylık karnımdakı 4 aylık ya ben bır sorum yasamadan ılerlıyorum suan Allaha guvenın doktorlara deul korkmayın arkadasım kızı 5 aylıkken hamıle kaldı suan kıde kızmjş 25 haftalık hamıle hatta
Sumaed Laila667 hayır şuan daha 2. Gebeliği öncesi bir sezeryanı var ama ben sayının değil de aradaki sürec önemli diye düşünüyorum ama onda da bir sorun yaşamadı yine sizin tercihiniz tabi
Laila667 Sumaed sayisida önemli her sezeryandan sonra rahim Duvari inceliyor dikislerde öyle üstüne 4 ay sonra hamile kalmam olayi daha cok zorlastiriyo yani icinden cikilacak gibi degil ..
Sumaed Laila667 Allah yardımcınız olsun umarım sizin ve bebeğiniz için en doğru olan olur biraz daha araştırın Perinatoloji işe falan bi görüşün derim gitmediyseniz
Eflinshine Laila667 Bana kalırsa siz kararınızı zaten vermişsiniz burada vicdan rahatlatma çabasındasınız. Allah kimseyi evladının hayatıyla imtihan etmesin.
Ahsen-Hamza Allah kolay bi çıkış yolu versin size… ama doktorlar haklı 2 sezaryen arasına bile 2 yıl diyorlar 4 ay kısa bir süre… yine de sizin bileceğiniz bir iş… Rabbim kolaylık versin
Yasminnnnn Laila667 Bende sezeryandan dört ay sonra hamile kaldım ve hem özel hem devlet kontrolluyum iki doktorda bana böyle bişey söylemedi ve aynı şekilde kırkı çıkınca hamile kalan veya yine böyle az bir sürede hamile kalan var içini ferah tut
Laila667 Eflinshine ne alaka ?? Bilerek isteyerek aldirmiyorum ki vicdan rahatlama cabasinda olayim ?! Dort farkli doktora gittim Allah verdi bisey olmaz demek de bence cok dogeu degil olabilir bisey cünkü iki cocugum daha var onlar nolucak? Bukadar acimasizca yprum yapmasaydiniz keske bilip bilmeden!
Catcad Laila667 4 doktor aynı şeyi söylediysee çok iyi düşün. Yalnız değilsin düşünmen gereken 2 çocuğun daha var ve biri daha 4 aylık. Çok zor bir karar. Yerinde olmak çok çok zor. Allahım en hayırlı kararı vermeyi nasip etsin.
Laila667 _almirasmom sag saglim kucaginiza alin insallah ben 4 ay sonra hamile kaldim ve dikislerim inceymis maalesef