Merhaba kizlar, ben iki cocuk annesiyim ikisinide sezeryanla dogurdum.. kücük oglum 4 aylikken hamile kalmisim dort tane farkli doktora gittim hepside riskin var dedi iki kere ameliyatin üstüne bukadar erken hamile kalmamin cok riskli oldugunu bebek büyükdükce dikislerin acilicagini Rahmin yirtilabilecegini söylediler Allah askiniza bana akil verin kendimi riske atmalimiyim.. ? Siz napardiniz? Cok caresizim lütfen niye korunmadiniz fln gibi seyler söylemeyin kizlar oldu Artik bende cok mutsuzum bu durumdan..