Adenala 30 haftalikken kıyafetlerini yıkadım çantayı hazırladım ama tam olarak değildi sonra 32-33 haftada nişan gelince hemen çantayı toplayıp kapadim😄 Şuan 36+0 oldum, ama iyi ki erken yapmışım diyorum çünkü gittikçe ağırlaşıyor insan. 32ye filan bıraksam imkanı yok yikayamazmisim. Hiç beklenmedik sorunlar cikiyo4, erken doğum diye düşünmeyin direkt mesela ben şuan resmen topalliyorum yuruyemiyorum 🤷♀️