Tek başınıza yapacaksanız bence hazırlamalısınız ben öyle yapıyorum ben 22+4deyim şuan bugün oda takımımız teslim edildi eşimle beraber yapıyoruz daha ağırlaşmadan zorlanmadan yapmak istiyorum kapıyı çekerim durur bize bir zararı olmaz yavaş yavaş her şeyi hazırlıyorum ama derseniz annem kayınvalidem kardeşim vs gelecek var istiyorum siz bilirsiniz