ayssgl_ amayinedeiyiilerledim umarım bende henüz yazmadı henüz 21+1 olduğumuz için olabilir sanırım 🤷🏻♀️
Aysegul166 Haftadayım bebeğim erkek hergün tekmeler sağolsun özellikle ben yatıyosam yada dinleniyorsam hiç rahat bırakmaz
777gonul_ ayssgl_ 21+1 haftaligim inşallah kızim olacak bir gün çok hareketliyse ertesi gün daha sakin oluyor hala düzenli değil içeride yeri geniş hep hareket ediyor anca güçlü hareketleri hiss ederiz kilo aldıkça daha net hiss ediceksin
ayssgl_ 777gonul_ umarım benim kızımda sizinki gibi sanırım fakat 2 gündür pek sakin insanın ister istemez hareket olmayınca canı sıkılıyor 😔
Yasemincee26 ayssgl_ 20 haftalık hamileyim. Günde bir kaç kez hissediyorum hissetmediğim zaman soluma yatıp karnımı tıklatıyorum 🤣 bakıyorum tepki veriyor. Bir de bizim kız akşam 8 gibi kalkıyor 9 10 a kadar hareketli oluyor ama gündüz hiç hissetmiyorum
Gamzzeekabak Haftadayım hala hissetmiyorum normal mi 😔😔😔 haftaya kontrolüm erken gitsem mi emin değilim
777gonul_ ayssgl_ evet bende öyleyim hareket etmeyince acaba bir şey mi oldu diye endişeleniyorum biliyorum düzenli olması için hala erken yinede endişeleniyorum
Yasemincee26 Gamzzeekabak inşallah canım bizimki de kız. Ben hareketlerini hissetmeyince mıncıklıyorum biraz karnımı 🤣
Kiymetcetinel ayssgl_ zamanla hafta ilerledikçe hissedeceksinizdir benimde bir gün çok hareketli diğer gün sakindi
Ahsennesli ayssgl_ steteskop ile duyuluyor kalp atışı bu haftada , halası hemşire dinlicez bakalım 😂😂
Ahsennesli sariniz13 evet her hafta 1 cm göbek deliğine doğru yukarı çıkıcak bende ilk kaşıklara yakın hissetmiştim 💕