B1cnm bnmde düm gttm doktora bnmkının eşide aşağıda rahmın agzını kapatmıs 20 haftada yukarı cıkması beklenıyormus cıkmazsa yapısma ıhtımalıde varmıs oyle olursa doğum zorlu oluyormus kan kaybı cok olyomus üniversite hastanesınde sezeryan olması gerekmıs ılıskı yasak dedi bska bsy demedı vala