B1cnm evet 11. Haftada yaşadım oluk oluk kanadım. 1 gün hastanede yattım. Hemen iğne vurdular düşük olmasın diye ve o gece yatış yaptım. Doktorum bebeğin eşi aşağıda ve plasentada aktif kanama var dedi. İşe gidiyordum rapor yazdı işe gitmek yok dedi. İlişki yok, seyehat yok, ev işi yok, yürümek yok, eğilmek yok, kısaca hiçbir şey yok sadece tuvalete git gel yat dedi. 18. Haftaya kadar böyle yattım. Annem baktı bana ve eşime. İlaç olarak progestan fitil günde 2 kere , üç günde bir progestan iğne vuruldum. İğne vurulmak için acile gidip geliyordum yakındı zaten. Kanamam bittikten bir hafta sonra kahverengi akmaya başladı tam 18 gün. Allah kimseye yaşatmasın. 18. Haftada ise plasenta 3 cm yukarı çıktı işe başladım. Yine de sınırlı idi ev işi yapmıyordum ağır kaldırmıyordum. İğneyi bıraktım ama fitile devam ettim. 21. Hafta detaylıya girdim hala daha az bi kanama alanı vardı düzelmeyen. Fitile devam ettim.24. Haftada alttan muayene oldum plasenta 4 cm yukarı kaymıştı fitili bıraktım. Şuan 31+5 haftalığız şükür herşey yolunda. Bolca dinlenin sakın bişe yapmayın.