Bhyshn gayet normal canım kimisi 5 haftalıkken duyuyor kimisi 8-9 haftaya kadar bekleyip duyuyor bazı doktorlar çok negatif konuşuyor hemen kürtaj diyenler var 8-9 a kadar beklemeni öneririm. İnşallah sağlıkla duyarsın 🤲🏻🤲🏻🌸 ben 2 ay önce 7 haftalıkken hiç duyamadım doktor kürtaj dedi istemedim bi hafta daha bekledim 3 farklı doktora gittim hiçbirisine de söylemedim duymadığımı ama hepsi aynı şeyi söyleyince daha fazla beklemenin bi anlamı yok dedik ve ilaçla düşük yaptırdı doktorum kürtaj önermedi genç yaştasın doğal yolla olsun dedi bende dediğini yaptım. Şuanda da tekrar hamileyim 5+5 teyim inşallah en güzel şekilde gümbür gümbür duyarız minik kalplerinin seslerini 😊💕