Zekzek35 teşekkür ederim 🙏 en sıkıntı yaşadığım şeylerden biri biberon oldu bir kaç çeşit biberon aldım hepsi çöp oldu en son lansinoh biberonu aldım ve çok memnun kaldım bebeklerim sürekli tıkanıyordu akış hızı çok olunca yarisinida üstüne döküyordu lansinoh biberondan çok iyi keşke başta onu alsaydım .. Bez konusundada çok hata yaptım çok fazla bez stokladim ve numaralar küçük gelmeye başladı … Bebeklerimin emzik alması için çok uğraştım ama almadılar emziklerimde hep çöp oldu