Merve1712 ben kesinlikle uni baby yenidoğan sarı pakedi tavsiye ediyorum oğlumda rahat rahat ağzını bile siliyordun saf sudan üretilmiş hiç bir katkısı yok petek doku olmadığı içinde sağlam çok memnundum beş sene öncesiydi bu o zamanlar 24lü pakedini 280liraya falan alıyordum şuan 2bin 3bin lira olmuş bir dahaki ay nasipse ikinciye doğumum olacak malesef bu fiyatlardan sonra onu kullanamıcam. E bebeğin kendi markasını denicem onlarda da yenidoğan yazıyor biri zeytinyağlı biri aloevera lı 🤷🏻♀️