Mugemurside1 sizin adiniza cokk sevindim inşallah benimde sizin gibi küçülür 🥲benimde 16.haftamda çıktı suan 19. Haftadayim hayatı kendime zehir ediyorum her günüm bunu düşünmekle geçiyor başka doktora da mı gitsem diyorum ama daha geçen haftalarda usg çekildim doktor önemsiz dedi hatta takmadı bile bisey yok dedi her duştayken elim gözüm orda bide benim sağ göğsümün üst kısmında ister istemez etkiliyor beni :(( ara ara agri yapıp kendini hatırlatıyor bu da beni korkutuyor inşallah doğumla beraber kaybolur. Doktor bana 6 ayda bir gel bile demedi ciddi bisey yok kötüye dönecek bisey de degil dedi,sizde ağrı oluyormu peki kaç mm ;)