Mugemurside1 ahhh ne çektim ondan yaa ilk hamileliğimdede vardı doğumdan sonra koltuk altımdan göğüsüme geçti sanki bebeğimi sütten kesmişimde taş gibi olmuştu göğüsüm ama nasıl ağrıyordu anlatamam dönemiyordum bile yatakta şişlikten sonra beni bi titreme ardından terleme falan tutmuştu hemen sıcak bi duş aldım duşta göğüsümü sağdım rahatladım emzirme döneminde o şişlik tamamen gitmişti şimdi 2ye hamileyim yineee şiştii yaa kadın olmak ne zor şey Allah yardımcımız olsun