Düşünme,sırf bu yüzden ilişkiye sürekli girme .Olursa olur olmazsa olmaz de.akisina bırak ilişki esnasında bu sefer olsun diyerek yaklaşma .Beslenmene dikkat et . İnşallah bebek haberi alırsınız.ayrica iki yıl çok uzun bir süre değil..On yıl boyunca uğraşanlar var .doktor ne güzel sorun yok demiş moralini bozma.demek ki henüz vakti değil ayrıca bilemezsin belki böylesi hayırlıdır minik meleğin geleceği günü biliyordur.Mutlu ol ,kötüyu çekme kendine 🤗🤗🤗