Herkesin kendi tercihi tabi okumak istemeyen okumayabilir ama burda yaşadıklarını anlatan destek bekleyen kişiler var belki bizim yazılarımızla ferahlayan bı nebze olsun iyi hisseden kişiler var o yüzden herkes yaşadığını bence yazmakta özgür başıma gelmez demeyin tabiki her zaman pozitif düşünmek gerekir bende olumsuz yazıları görünce hem örnek alıyorum hem empati kuruyorum ama saçma sapan tuhaf şeyler yazanlara anlam bende veremiyorum o ayrı