Bende bu tarz hikayelerden çok etkileniyorum olumsuz olarak fakat o olumsuzlukları herhangi bir şekilde yaşadığımızda bilinçli hareket edebiliyoruz. Onun başına bu gelmişti bana da gelirse böyle hareket etmeliyim diyebiliyoruz. Örneğin doğum şeklimi normal istemiyordum zaten fakat olumsuz sezaryen postlarıda okudum. Başıma gelebilecek olumsuzluklara karşı bilinçlenebilmek için