Lutfiye20 Seda_nur4760 ilk gebeliğimde yedim kilo kilo 2. Hamileyim yine kilo kilo yiyiyorum kızımda leke yok😂
nuraysrhn Seda_nur4760 benm cocugumda leke yok aşırı nar yemistim kızim şuan 11 yasında leke yapanlar belli ciger leke yapar oda elinle ellersen biryerine sürersen dier geri kallan hic duymadim birde billinc altı inanma bence hurafe bunlar
Gurbetci1anne nuraysrhn bebek çarşaf mı nar değdi diye lekelensin 😂 o zaman bol bol domestos içelim bebek bembeyaz olur😂😂 ilk kez duyuyorum ne çok hurafe varmış toplumda ya😄
Kubracigimm Seda_nur4760 ben bir şeylerin leke yaptığını hiç düşünmüyorum. Çilek de yedim , ete ciğere de dokundum , doğradım yoğurdum 🤭 ete de dokunma ciğere de dokunma derler , e çevremde kimse yok onları da yemek lazım kim yapacak tabi ben ☺️
MelekAkgnr Seda_nur4760 bende suan cok yıyorum ama ılk uc ay onermıyorlar nar ve ananas . Ondan mıdır bılmem ılk ayımda nar yemıstım dolu dolu diger gun hastanede yattım ama dedigim gibi ondanmı bılmıyorum sonrada dedıler yeme diye ılk uc ay kesmıstım
Gurbetci1anne Seda_nur4760 bu kadarının abartı hatta saplantı olduğunu düşünüyorum. O zaman Afrika’da ya da herhangi bir yerde fakirlerin çocukları anormal doğar bu kadar kurcalarsak. Meyve hiç zararlı olur mu çarşaf mı bu nar sıçradı diye lekelensin? 😂😂Ayrıca nar çok faydalıdır. Özellikle gebe olduğum için çok yiyorum. Nar kansızlığa ve birçok şeye birebir. Tavsiye ediyorum bol bol tüketin 🙏🏼