Seda_nur4760 Şimdi instgramda bi kadındogum doktoru eşini paylaşmış hamileler nar yer mi bizimkı yiyor diye yorumlara da baktım çoğu leke çıkıyor diye yememiş doğru mu sizce de
Kubracigimm Seda_nur4760 hamileliğimde kış boyunca her gün koca bir nar yedim, elimi bir yerime sürmeyeyim felan diye de düşünmedim hiç illa ki sürmüşümdür yani. Bebeğimde hiç leke yok.
Fatmadiebiri Hamilelikte yenmez diye Bi yiyecek yok hazır gıdadan uzak durursun ki normal zamanda da durmamız lazım o kadra
nazazra24 Seda_nur4760 şu postun ile korkuttun beni görünce dayanamadım yazmam gerekiyordu çünkü ben ikinci hamileliğimi yaşıyorum ve nara aşerdim hep ve kış boyunca yedim hala da yiyorum ki hiç sevmem nefret ederdim inşallah leke çıkmaz bebişimde 😂
Mervettas Seda_nur4760 ben de yiyorum ama böyle şeylere ne kadar inanmıyorum desem de resmen yerken huylanıyorum elim yüzüm vücudumun her yeri kaşınıyor 😂 insallah çocuğum lekeli doğmaz 😂
cokbilmismom Seda_nur4760 etkileşim için paylaşmış o doktor belli ki altında yorum yapılsın tartışılsın ve onada etkileşim olsun :) ya da hurafelere inanan bir doktor
celileturk cokbilmismom doktor mfk paylaştı ve o doktor böyle batıl şeyler ile hep dalga geçen içerik çekiyor zaten 😂 çok komik bir hoca
Fdmgnr Seda_nur4760 benim kız kardeşimin alnında 3 tane nokta nokta leke var kırmızı. Annem nar ayiklarken sicratmis öyle dedi. Her nar mevsiminde belirginleşiyor sonra geçiyor büyüdükçe azaldı yok gibi bişey. Bende hamileliğimde yedim ama dokunmadım açıkcasi eşim ayikladi o şekilde yedim.
celileturk Seda_nur4760 kızımda hergün nar yedim. Çilek yedim yerken yüzüme sürdüm. Kahve içtim teyzesini sürdüm. Ama kızım bembeyaz doğdu hiç leke yok 😂
Lg050393 Seda_nur4760 her gün iki tane yerim, ikinci gebeliğim her ikisinde tüketmişim yani)) hurafa onlar, banada çilek yemen vicudu kötü olur derlerdi 😁