myangelson onu tekrar gorebilcegini bikiyosum cennete o sana sefatci olcakmis galiba oyle ni duurm da var. Rabbim dayanma gucu vermis cok dukur kuzum bazi anneler dayanamadigi zamanlar oluyo☺️ sen deme yine hastane gibiyim fekan cok sukur cok ciddi bi sirunun yok en azindan hamile kalanikiyosun ben 3 bucuk yikdir evliyim 3 yildir dogal yolla denedim olmadi 1 bucuk yilda 3 kere rahim filmi cektirdim bisey cikmadi sadece sag tüpümde yapisiklik vardi oda gebe kalmama engel degildi, klimen catlatma ignesi oldum iki kere ikisindede kist oldu ben bu surecte kimyasal gebelikden baska gebelik gecirmedim (kimyasali da 1 yillik evliyken ilk rshim filminden sonra oldu) baska da hic bi gebelik olmayinca acaba hic ki olmicak ya da ben mi hamile kalamiyorum diyip duruyodum en azindan hamile kalabiliyosun sen sirunlu da gecse hamileligin en azindan bi sansin var kuzum rabbim nasip etkixek olsaudi ilkini de vermezdi ya da karsina ciddi sorunlar cikartirdi emin ol