Ben medar da Aslıhan Kal Kaymaza gidiyorum aşırı güler yüzlü enerjik ve bilgili bir doktor çok memnunum. 3. Doktorumdu keşke en başında bilip gitseydim dedim. İnstagramdan bakabilirsiniz enerjisi bana çok iyi geliyor. Doğumumuz yakın inşallah, tekrar hamile kalsam hiç düşünmeden giderim