mavikelebek54 doktor bana üzerine ekleme yeter dedi yani bebek hariç ekleme dedi diyetisyen randevusu aldım bende şükür 13 haftalık oldu diyet ile devam edicem almamışım zaten 13 haftada, aslında şuan için tek sorun bazen zor görünüyor çünkü yağ tabakası var, devlet takipliyim bugün ilk defa zor gördü sonra içim rahat etmedi özele gittim büyüdükçe saha rahat görünür dedi..