MelodyFairy Sevdacakir yarın sabah yapsam mı yapmasam mı ya bilemedim Gündüz kaset test yaptım negatif çıktı
Srp53 MelodyFairy t ye yakın olan çizgiyi mi diyorsun canım. Normalde çizginin orda olmaması gerekiyor ama bu test farklı mı anlamadım.
MelodyFairy Srp53 bozuk çıktı şansıma heralde bana da ayrı yerde geldi ama hiç böyle belirgin çıkmadı testlerim 2 senedir
MelodyFairy Srp53 adetime 4,5 gün var acele de etmek istemiyorum üzülmek istemiyorum yüzleşmek istemiyorum 2 senedir üzülüyorum
Srp53 MelodyFairy o çizginin orda olmaması gerekiyor yanlış bilmiyorsam. İstersen başka bir marka test dene adetin gecikti mi ?
Asyaeylul2816 Sevdacakir hemen çıktı ise ikinci çizg hayırlı olsun canım 🥰rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin
Sevdacakir @MelodyFairy ben sabah yine yaptım benim testimde bozuk çıktı gibi artık anlamdım gerçekten canım ama seninki de bozuk gibi
Sevdacakir @MelodyFairy canim seninki ile benimki aynı marka benim 3 dk içinde çıkmıştı ikinci silik cizgi