Sevdacakir Bata daha 6 gün var erken gebelik testi yaptım sizce pozitif mi daha sonra negatif olur mu
pnarpnar35 Sevdacakir tebrikler canım 🥳kimyasal gebelik değilse negatif olmaz kötü düşünme test yaparak koyulasmayi takip et ya da kan vererek beta artisini takip edebilirsin 2 günde bir 🌸
B_zrf Sevdacakir Benim bundan daha silikti canım ama kan testinde pozitif çıktı, hayırlı uğurlu olsun 🥰
Sevdacakir @"Esra_4774″insAllah vardır haftaya kan testi vereceğim çokta acele etmek istemiyorum çünkü bir kere galiba kimyasal yaşadım birde 1 sen önceden düşügüm var biraz acele etmem gerekmiş gibi geliyor
251211 Sevdacakir hayırlı olsun inşallah gönlünüze göre olur yaaa yerimm nasılda güzel belirmiş🥰 hemen kan testi verin doktorunuz size sağlıklı bi gebelik olup olmadığını söylücektir 🙏🫠 bu süreçte lütfen stresten uzak durun 🥰
pnarpnar35 Sevdacakir olabilir tabi kaset test bundan daha silik çıkar ama betan arttıkça koyulasir cizgi
Kerimedemir Sevdacakir Sevdacakir silik değil o çizgi silik olsa daha şeffaf oluyo sonradan da değişmez hayırlı uğurlu olsun benim kızım net cikmisti bu gebeliğim böyle çıkmıştı ama ben ikisinde de akşamına evime en yakın acilde kan verdim garanti etmek için çünkü ilk Ramazan’a denk geliyordu oruç için emin olmak istedim ikincisi de 6 aylık bebeğim vardı emme problemmiz vardı ne yazık ki gebeliktenmi.emmiuo diye vermiştim pozitif bekliyoruz baklm oğluşumu😢
MelodyFairy Sevdacakir kötü düşünme canım olmaz merak etme ama önlem alabilirsin yarın hemen doktora git mesela
Sevdacakir @"Kerimedemir"iki ay önce yapmıştım hafif silikti akşam yaptım pozitif gibiydi sabah yapmıştım negatif çıkmıştı böyle olur diye korkuyorum biraz