emirtimr1 Annem kız kardeşimin gebeliğinde o kadar çilek yerdi ki yani annemden daha çok yiyen görmedim, eve kasa kasa çilek alınırdı ve kimse bir tane bile yiyemezdi annemin korkusundan. Herkes çilek kız doğurucaksın diyordu. Dünyalar güzeli bir kızkardeşim oldu :)