U-M_mom Damlacaa Ayyynen kesinlikle aynı duygulardayız ilkinde hep heyecan vardı şuan büyük bi korku çok zor yaşamayan bilemez
U-M_mom 2cocuk2kopek Sezaryene özel demedim canım sadece sezaryende daha çok acıdığını belirttim çünkü karnımızda iç dış bir sürü dikiş var
minikmucizeemaak U-M_mom Evet spiral oldum, doğum anında bastırdıklarında ah diye bağırdım hatırlıyorum ama dehşet bi acı değildi
Bsraacelik Ben de sezeryan doğum yaptım karnımı bastırdıklarını hiç hatırlamıyorum ben genel olmuştum acaba ameliyathanede mi yaptılar ki
Aysegulllllllll07 3 defa sezeryan ile doğum yaptım hiç öyle bir şey ile karşılaşmadım ne saçma bir şey o zaten çok ağrı oluyor