U-M_mom Aynısını yaşadım hatta refleks olarak salak mısın napiyon dedim yapmak zorundayım kanın akması için dedi , Ki bsnim bı saat içinde 5 bez degistirmeme rağmen aşırı kanım gidiyordu niye yaptı anlamadım ama beynimden çıktı acısı yani , Şimdi yine hamileyim eğer yapacaginı fark edebilirsem hayatta yaptırmam , gerçi ben yarama bakacak sandım birden bastırdı 😆