Kvrckkk Merhaba,bende de pkos yoktu doktora gittim yeni başlangıç gibi duruyor dedi bir kimyasal.gebeligim oldu vitamin falan verdi o sayede benim sadece görüntü sag yumurtaligimda var solda yok doktor bana çok kolay şekilde 6 7 aya hamile kalırsın dedi Ama yürüyüş düzenli beslenme ve şeker paketli gıdalar asla yok dedi.Bir tanıdığımda bunlara dikkat ederek o pko görüntüsünü yok etmiş yani pkos bir sendromdur killanma erkek tipi sac dokulmesi fakat pko bir goruntudur .yumurtaliklarin şeker tutmasıdir bu yüzden kan şekerinizi dengede tutun kati suretle kilo verin 1 2 kilo bile çok farkediyor.benim de reglim 33 36 39 42 günde oluyordu şuan progestan verdi adet getiriyor bebek yoksa hamile isen de tutunmasini sağlıyor o sayede reglimj düzenliyor bu işin başı yürüyüş ve hareket beslenme başka yolu yok 🩷