Edaasel morpaqatya9 Ben Aslan eşim boğa ilk kızım boğa ikinciye hamileyim oda Allah izin verirse Aslan olucak 😇
Aslan4mom morpaqatya9 ben ve eşim kovayız hatta bugün doğum günüm 😁 8 Şubat Büyük bebeğim 4 yaşında başak ikinci bebeğim Nisan da geliyor koç olacak 🤣🫶🏼
Yagmurakyurek morpaqatya9 ben yay eşim ikizler bebek ne zmn gelecek beli değil bu ay gelecek ama kaç gün hangi tarih bilmiorum normali sectgm için beli değil sezeryani secseydim bu 14subata doğumum olacaktı
Reina morpaqatya9 ben yengeç eşim balık, kızım ve oğlum oğlak. 3. Başak olacakta hiç istemiyorum umarım erken gelirse aslan olur😃😃