morpaqatya9 Arkadaşlar,Anne baba bebeğin ya da çocuklarınızın burçu nedir ? Ben kova eşim balık bebeğim aslan 🙂🥳
Liyamm1 morpaqatya9 ben yay esim basak bebegim Allahin izniyle ya ikizler burcu olaçak yada yengeç olaçak 💕
MelteM2cck morpaqatya9 ben terazi. Eşim akrep. Büyük kızım başak 15 güne gelecek olan kızım Balık 🥰🥰🥰
Polenmom morpaqatya9 ben yay eşim koç 😎 bebeğimizi bilemiyoruz erken doğum riskine karşı ya koç ya balık 💭
Gamtun123 morpaqatya9 ben aslan eşim yengeç 21 aylık kızım Boğa doğacak bebgim aslan olcak inşallah 🙏☺️
Miniktosbaa morpaqatya9 Ben yay Eşim balık Kızım balık Oğlum ikizler Doğacak olan oğluma hiç bakmadım
ZeyHus33 morpaqatya9 ben terazi eşim akrep kızım ve oğlum balık Bebeğim temmuzda doğacak galiba yengeç olcak