Azra28-anne hamilelikte normalde oluyor bnm de oldu ama bn sıcak tutmaya başladım terlememeye birde havalar soğuk ya biraz onlarında etkisi var kulaklarıma vuruyordu boynuma kadar arada hala öyle sadece bir parol içiyorum dayanamazsam die gtmedim aşırı olursa giderm de simdilir sorun yok birde ağrı olduğu halde agrmiyor diyrdum piskoljikmen de oluyormusya dikkt et ihmal etme ginede sıcakta tutman gerek biride erkek çocuklarda baş ağrısı çok oluyr die duymuştum tabi ne kadar gerçek bilemiyorum