Enfal_06 evet, baş ağrısı ilk sebep su. Vücuttaki tüm hastalıkların asıl sebebi susuzluktan oluyor aslında. Ne kadar su içerseniz o kadar iyi. Bi de ileri ki zamanlarda vücut daha çok suya ihtiyaç duyacak. Bebeğin suya ihtiyacı var, o da su içerisinde çünkü. Günde en az 2,5 litre su içmek gerekiyor. Ben suyu az içtiğimde ki bu en az 1 litre, baş ağrısı ve vajinal kaşıntı başlıyor ertesi gün.