MadamSLN Azra28-anne Bende eşime aileme böyle diyordum. Sanki 9 aydır hasta gibiyim mesela şuan kırgınlık var aylardır boyleyim dinleniyorum dinleniyorum geçmiyor. Her dönemi ayrı zor geçiyor.
Azra28-anne MadamSLN evet maalesef böyleyiz sanırım bunyem kaldıramıyor etkileniyorum Allah hepimize kolaylıklar versin inşallah siz kaç haftaliksiniz
Azra28-anne asell13 evet canım gittim doktora parol bir şey yapmaz dedi nörolojiye randevu al git dedi bir de tansiyonunu günde 2 kere ölç not et dedi bakalım ne olacak
Mnrsln Azra28-anne doktorunla bir görüş istersen durumu anlat bir yol gösterir yada parol ne kadar kullanman gerektiği konusunda bilgilendirir en azından için rahat eder
Paptya67 Azra28-anne Canım ben 30+5 hamileyim ve migrenle sürekli savaşıyorum o ağrılarıma rağmen bir tane bile parol kullanmadım. Ersağın ağrılara iyi gelen bir kremi var mentollu onu kullanıyorum uyuyorum Allah a şükür hiç birşeyim kalmıyor tavsiye ederim
gokkusagiii Azra28-anne erkek bebekte baş ağrısı oluyor bence canım. Oğlumda oykeydi simdi ikinci ogluma hamileyim buara yine agrimaya başladı
Azra28-anne gokkusagiii cinsiyetimiz daha belli değil erkeğe benziyor yorumunu aldım ama daha kesin değil canım siz kaç haftaliksiniz
gokkusagiii Azra28-anne bizde dün öğrendik 15+6 haftayiz. Ve başımın ağrısı gecmiyor iki gündür umarım böyle devam etmez😔