Bende çok korkuyordum ama o an gelince insan bir şekilde dayanıyor Allah dayanma gücü veriyor ve bir anda olup bitiyor kuş gibi hafifliyorsunuz. Ben şuan 5 aylık hamileyim yine normal doğum yapmak istiyorum eğer dedikleri kadar dayanılmayacak gibi olsaydı ben zaten ikinciyi normal doğum yapmaya cesaret edemezdim direk Sezaryen istiyorum derdim o şekilde düşünün üstelik ben suni sancıda aldım ona rağmen yine normal doğum istiyorum yani gözünüzde çok fazla büyütmeyin :)